بازم

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

بازم

 

بازم دریا فریبم داد ، منو ساحل هوایی کرد
تمام خاطراتت رو برای من تدایی کرد
بازم پیغام بی پاسخ که دلتنگم که فرصت هست
نشد که بی تفاوت شم ، هنوزم این دلم سادست
تو دریا سنگ میندازم به یاد تو که از سنگی
چی از دنیات کم میشد اگه میگفتی دل تنگی ؟
تمام زندگیم با این یه جمله زیرو رو میشد
تو تنها دل خوشیم بودی چرا رفتی بگو چی شد ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

baran91
ساعت1:10---9 دی 1391
سلام مثل همیشه عالی بودبراووو
پاسخ:لطف داري


ramin
ساعت21:46---30 آذر 1391
ارزوهات مبارک
شب یلدات مبارک


آرمتین
ساعت17:58---21 آذر 1391
سلام معذرت امتحان داشتم بازم پیشم بیا ممنونم

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:23---17 آذر 1391

به جرم اينكه خيلي ساده بودم/ به زندان دلت افتاده بودم / اگر چه حكم چشمانت ابد بود/ براي مرگ هم آماده بودم


داداش سعید
ساعت21:49---16 آذر 1391
سلام آبجی
ممنونم که نظرت رو گفتی
به نظر خودم تو موقعیتش نیستم ولی از یه طرف هم دلم میخواد زود سر و سامون بگیرم
تو دو راهی گیر افتادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,

] [ 13:46 ] [ مهدیــــس ]

[ ]