جمـــعـــــــــه

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

جمـــعـــــــــه


آدمهاي کنارم مثل " جمعـه " مي‌مانند ...
معلوم نمي‌کند " فـرد " هستند يا " زوج "

پُـر از ابهـامنـد



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت20:28---20 مهر 1391
اره

گورستان یک روانی
ساعت0:00---14 مهر 1391
خسته شدم از بس به آدمایی که

میخوان جای تو رو تو قلبم بگیرن گفتم:

ببخشید اینجا جای کسیه الان برمیگرده...!!!
پاسخ:اوووف نگو آجی منم خسته ام!!


st@r
ساعت11:11---13 مهر 1391
درسته...
مبهم تر از آنچه كه فكرشو كنيم خواهر



لبات لبريز از تبسم باشه عزيزم


ساعت20:12---12 مهر 1391
سلام به نظرت وب خوبی داری خودت نظر بده منتظر جوابت هستم
پاسخ:ببخشید؟؟؟شما باید نظر بدی نه من برادر!


sajijoon
ساعت23:02---6 مهر 1391
سلام

من لینکتون کردم

مرسی اینکه منو لینک کردین

منتظرحضورتون هستم

بای تاهای
پاسخ:اوکـــــــــی مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,

] [ 21:54 ] [ مهدیــــس ]

[ ]