دیوااااااااااار

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

دیوااااااااااار

 

دیـوارهایی که می سازی ..

هـر روز و هــر روز ..

بیشتر می شوند
!

بنــای بـــی احساس من

آخر من از کجــا

برای این همه دیــوار

پنجــــره پیدا کنمــ .. !!

 



نظرات شما عزیزان:

علی کریمی
ساعت21:20---16 آبان 1391
سلام وب بسیار زیبایی دارید
لینکتون کردم ،اما فکر کنم سیستم تبادل لینکتون مشکل داره
اگه میشه منو با عنوان دلنوشته های علی کریمی لینک کنید
ممنونم از شما
ایشالله همیشه بروز باشید

برای خودت زندگی کن،

کسی که ترا دوست داشته باشد، با تو میماند

برای داشتنت می جنگد....

اما اگر دوست نداشته باشد، بی بهانه می رود......


ramin
ساعت16:10---5 آبان 1391

انگیزه ای برای آمدن ندارم

تکراری شده است حتی

این دفتر تنهایی من.


پریسا
ساعت17:02---3 آبان 1391
عالی بود عزیزم.... من آپم بیا پیشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,

] [ 13:4 ] [ مهدیــــس ]

[ ]