غريــــب

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

غريــــب

 

 
 

 
غریب بود و غریبش نگاه می کردم

 

 
وشاید اینکه نه ...من اشتباه می کردم

 

 
در امتداد نگاهش که قطره قطره چکید

 

 
تمام زندگی ام را تباه می کردم

 

 
برای اینکه دلش را زغال بنویسد

 

 
مداد ابی خود را سیاه می کردم

 

 
نشست و گفت مرا اشتباه فهمیدی

 

 
چه خوب می شد اگر اشتباه می کردم

 

 
اگر چه دیدن او را گناه میدیدند
 

به افتخار نگاهش گناه می کردم

 



نظرات شما عزیزان:

انتظارزیبا
ساعت21:28---28 بهمن 1391
سلام
ابجی خوب وقشنگم...باعث افتخاربنده اس که به چنین وبی اومدم...خیلی بااحساس بودمخصوصااین قسمت...اگرچه دیدن اوراگناه میدیدند..به افتخارنگاهش گناه میکردم
موفق باشی دوستدارم به امیددیدار


فرشته هفت آسمان
ساعت21:30---25 بهمن 1391
عزیزم قالبت دلمو به درد میاره

داداش سعید
ساعت21:31---23 بهمن 1391
چقدر آرامش میده این آهنگ وبلاگت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:19 ] [ مهدیــــس ]

[ ]