قراردادها

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

قراردادها

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
هــمـه ی ِ قـراردادهــا را کـه روی
کـاغـذهـای بـی جـان نـمی نویسنـــــ....ــــد !
بــعـضی از عـهـدهــا را
روی قــلـب هـای هــم مـی نــویــسـیـم ...
 حـواست به ایـن عـهـدهـای غـیـر کـاغـذی بـاشـد ...
شـکـسـتَنـشـان
یـک آدم را مـی شـکند!
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت13:55---4 مرداد 1391
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری ممنون که بهم سر زدی

موفق باشییییییییییییییییییی

راستی لینکت کردم
پاسخ: ممنونم مهرداد جان


بهروز
ساعت14:01---1 مرداد 1391
"غریب آشنا" من از شهر غريب بی نشونی اومدم
برای هم صدايی ، هم زبونی اومدم

من از دشتهای دور و جاده های پرغبار
سراپای وجودم اشتیاق و انتظار

پر از گرد و غبار میام از راه دور
من از قصه پرم ؛ توای سنگ صبور

چه خوبه پاك كنی غبارو از تنم
که خستم از سفر به فکر موندنم

غريب آشنا ، غریب آشنا
به حرفام گوش بده ؛ بخون بازم برام
من و تو باهمیم ؛ نگو تنهام
---------------------
بازم ممنون از نظراتت


بازیگرتنها
ساعت0:29---1 مرداد 1391
سلام دوست من امیدوارم در وبلاگ نویسی موفق باش وبلاگ خیلی زیبا وباحالی داری خوشم اومد از سلیقت اگر موافق هستی بیا باهم تبادل لینک داشته باشی اینجوری هم امار تو میره بالا هم من اگه موافق بودی لطف کن از تابدل لینک خودکار استفاده کن که احتیاج به تایده من نباشه واگه به مشکل خوردی پیغام بذار من حلش کنم راستی درباره وبم هم نظربده به امید همکاری
پاسخ: مرسی از نظرت...لینکت میکنم


بهروز
ساعت0:26---31 تير 1391
سلام مهدیس عزیز
اتفاقا" منم هر حسی که داشته باشمو تو وبم میارم (بستگی داره به حالی که اون لحظه دارم)
***
مطالبی که میزاری رو اغلب دوست دارم و اصلا ناراحتی برام نداره .
فقط حسم بهم گفت شاید دلیل خاصی داشته باشه
و
خوشحال میشم بهم سر میزنی


بهروز
ساعت14:02---30 تير 1391
زیبااااا بود ، خیلیییییی

******************************
رفتنـــ بهــانه نمیـــ خواهــد ؛
بهـانهــ های مانـدنـــ که تمـامـــ شــود
کــافـیستــ ــ ـ
******************************
((راستش خب دلیل خاصی که ...))
یعنی نداره؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 تير 1391برچسب:,

] [ 12:48 ] [ مهدیــــس ]

[ ]