سکوت

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

سکوت


 سکوتم ساکت است و خواب من بی خواب مانده
دلم دریا ولیکن چشم من بی آب مانده
به راهی بسته ام چشمم ، غرورم بسته است اشکم
چون اینجا مرده ام ، روحم چنین بی تاب مانده
سرا پایم پر از درد است ، محتاجم ، خدایا
بده اشکی که از دریا فقط مرداب مانده
من از روزی که خود را دیده ام تنها ترینم
در این ظلمت سلامت چاره ی سیلاب مانده
تو را من عاشقم ساحل بگیرم تنگ در آغوش
نمیخواهم بمیرم چون که عشقت ناب مانده
 

اگه خوشتون اومده نظر فراموش نشه ها !!!



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت22:51---5 مرداد 1391
سلام مهدیس جان خوبی عالییییییییی بود

راستی کجایی نیستی؟

دیگه ب من سرنمیزنی؟


پاسخ: حتما سر میزنم عزیییز


مهدی
ساعت18:38---4 مرداد 1391
عشق یعنی جسم و جانم مال تو ، عشق یعنی پرسش از احوال تو ، عشق یعنی از خودم من خسته ام ، عشق یعنی من به تو دلبسته ام مرسی اومدی ممنون نظر دادی بازم بهم سر بزن
پاسخ: مرسی که شما هم اومدی...بازم بهت سرمیزنم مهدی جااان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,

] [ 21:49 ] [ مهدیــــس ]

[ ]